Nieuwsbrief december 2016

Sinterklaas
Komende maandag, 5 december, vieren wij ons Sinterklaasfeest. Alle leerlingen en peuters zijn uitgenodigd vanaf half 9 om de aankomst mee te maken. Hierna gaat Sint en z'n Pieten naar het Gebouwtje om met alle leerlingen, ouders en andere aanwezigen het feest te vieren.
Het programma in het Gebouwtje duurt van 09.00 uur tot 10.00 uur. Hierna hebben de leerlingen pauze en kunnen de peuters naar huis. Daarna bezoekt Sint de groepen in hun eigen lokaal. Rond 11.45 uur zal Sint en zijn Pieten het schoolgebouw verlaten. 's Middags zijn alle leerlingen VRIJ!
Kerstbakjes maken kerstbakjes woensdag 21 december.
Ook dit jaar gaan alle leerlingen weer aan de knutsel met kerstbakjes. Dit zal op woensdag 21 december plaatsvinden. U kind mag meenemen:
Plasticzak met naam, bakje /  oase / kaars / groen / versiering / snoeischaartje (met naam)

Kerst
Op donderdag 22 december as. vieren wij het Kerstfeest op school. Leerlingen worden uitgenodigd om 17.30 uur om deel te nemen aan het klassenbuffet. Evenals vorig jaar kunt u intekenen via de mail om een hapje te verzorgen voor de kinderen in de groep. Rond 19.00 uur is de afsluiting. Mail hierover volgt.
Op donderdagochtend kunnen de leerlingen bord, bestek, beker meenemen, liefst in een (plastic)  tas. Na de maaltijd kunnen deze spullen gelijk mee naar huis.
Op vrijdag 23 december start de Kerstvakantie om 12.00 uur. Leerlingen van groep 1-2 zijn donderdagavond al vrij. Op maandag 09 januari 2017 starten wij weer met een nieuw TOP jaar!

Witte rook...

Afgelopen week heeft de sollicitatiecommissie, waarin ouders en leerkrachten van zowel O.b.s. Brookschole als OBS Stokkum zitting hadden, een unanieme voordracht gedaan richting het bestuur van onze stichting voor een nieuwe locatiedirecteur van beide scholen.
Het bestuur heeft afgelopen maandag de voordracht overgenomen. De komende week zullen zij middels een speciale brief ook de ouders van OBS Stokkum en O.b.s. Brookschole de locatiedirecteur aan u voorstellen en mededelen hoe e.e.a. de komende maanden verder zal gaan.