Nieuwsbrief januari 2017

Geachte ouders en verzorgers,
Via deze weg willen wij alle leerlingen, ouders en verzorgers een T.O.P. 2017 toewensen, met leerzame en leuke schoolmomenten!

Plein opgeruimd:
OR en enkele ouders hebben in de kerstvakantie het plein opgeruimd en bladvrij gemaakt. M.b.v. shovels is een container vol blad afgevoerd. Leerlingen kunnen weer heerlijk spelen op het mooie buitenterrein.
Onze dank hiervoor!

Cito LOVS:
Vanaf 23 januari as t/m 03 februari 2017 zijn de eerste CITO toetsen gepland voor de diverse vakgebieden. Na afloop van de toetsen krijgen de leerlingen hun eerste rapport en worden de resultaten met u besproken. Deze gesprekken staan gepland op 08 maart 2017. Ook zal de MR worden ingelicht over de leerprestaties van de groepen t.a.v. vorige schooljaren, de zogeheten datamuur. Het team stelt deze datamuur samen eind februari en presenteert per groep de resultaten aan de collega's.

Groep 8 minilessen in het V.O.:
Groep 8 heeft minilessen om te kunnen wennen aan het VO.
De Waerdenborgh Goor houdt deze op dinsdagmiddag 17 januari 2017. (13.00 tot 15.00 uur)
De Waerdenborgh Holten organiseert deze middag op 26 januari as.
Leerlingen worden met de bus opgehaald vanaf school.
Verdere info volgt via de klassenmail.

Belangrijke data:
·        Woensdag 15 februari 11.45 uur Durf je Ding alle groepen.
·        Donderdag 16 februari Lijnbaltoernooi voor de groepen 78.
·        Vrijdag 17 februari start voorjaarsvakantie 12.00 uur.
·        Maandag 27 februari STUDIEDAG, alle leerlingen zijn VRIJ !!!

WIJ doen het   TOP  in Stokkum!